Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...hahaha...

Kategori: Allmänt

Ett gammalt fult och elakt troll

Ett gammalt fult och elakt troll det var en gång, som kom till detta landet i en luftballong. Det lade sig i Småland med huvudet på Åland, och fötterna de var i samma stund i Lund.

Och hos det gamla trollet var en trollmadam. En näsa hade hon som hela Amsterdam. Hon lagade till maten och lade upp på faten, en kaka utav sand så stor som Svealand.

Och hos det gamla trollen var en gammal katt, som var så stor, så stor som hela Kattegatt. Långt bort i Yokohama, man hörde hur han jaaama och svansen var så rund som hela Öresund.

Så är den korta sagan slut för denna gång, ty trollen redan gett sig av i sin ballong, nu är de nog vid polen, ja kanske mitt i solen och kära vän, de kommer aldrig mer igen.

Nu har jag äntligen laddat ner låten som Micke tjatat om =P

Karro kom förbi en sväng ikväll, skulle egentligen bara hämta några ljus men blev kvar ett antal timmar..
Sen tjatade vi hit Micke också och surrade å skrattade.. som vanligt...
Sen kikade vi på kort som jag fått av Johanna, kort från Puttes 20års fest =)
Kul kul...

Nu ska jag gå å sussa tror jag

1 vecka kvar till JULAFTON å min FÖDELSEDAG! =)

Puss Å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: