Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Till min Emelie =)

Kategori: Allmänt

Måste bli bättre på att uppdatera min blogg tydligen... =P
När Emelie får tråkigt på jobbet sitter hon och kollar in om vi uppdaterat våra bloggar,
så nu ska jag försöka bli bättre på det =)

Jaha, jag åkte ju som sagt hem till Föllinge igår...
Åkte till skolan, men min handledare var mystiskt försvunnen, insåg sen att hon hade föräldramöte...
Så jag åkte hem och lagade mat till mamma och pappa, det är väl det minsta man kan göra när man bara är hemma en halv dag =P men när maten var klar, var inte dom hemma... Så jag fick hålla maten varm en kvart lr så tills dom hade kommit hem.... Så åt vi tillsammans och hade det mysigt, sen gick jag ner till mig och satt vid datan en stund... Sen åkte jag ner på aulan för vårat möte om FIKfesten... Vi gick igenom de sista små detaljerna, sen gick vi ner till garderoberna =) jag och Thomas ska ju klä oss epok enligt under kvällens gång... va kul de va å gå omkring där å kolla in de otroligt fula kläderna.... =P Men tillslut så hittade vi kläder som passade... Jag ska bla ha en otroligt kort silverklänning, törs inte ta ut svängarna för mkt i den =P
Sen satt jag och Thomas oss och gick igenom manuset.. Ska sätta mig och renskriva det under dagen idag å maila det till han så vi kan ha genrep på freda =) Spännande det där, va länge sen man va confrencier...

Sen skjutsade jag hem Thomas och hämtade en klänning som jag ska få låna av Anna =)
For hem och satte mig vid datan... Ringde å pratade med Karro en stund sen gick jag och la mig...
Skönt att komma i säng tidigt =) sen klev jag upp vid halv åtta och packade ihop mina saker..
Pappa skjutsade ner mig till bussen och nu sitter jag i lägenheten i stan och vet inte vad jag ska göra...
Eller jo, det vet jag men jag vill inte... Måste verkligen lägga ner 110% på plugget idag... Känns inte så lockande... Ska gå igenom vad det är jag ska göra till nästa vecka... Skriva klart mina praktik uppgifter... Ett stort måste för dagen =(

Huvva... Ser fram emot eftermiddan iaf.. Då ska jag umgås me min Emelie =)

Fan nu e jag mer arg... Att man inte kan säga nej! Har tagit på mig att jobba på freda fast jag sagt att jag inte ska jobba något alls den här veckan... Får se till att jag pluggat ifrån mig ordentligt tills dess eftersom helgen är full med en massa kul, blir inte så mkt pluggande då inte...

Äsch... nu tror jag att jag ska gå å köpa godis lr nåt, e så sugen på nåt sött =)

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: