Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Yeah!

Kategori: Allmänt

Nu e jag uppe i två topp kalas på två helger =)
Kan inte bli bättre =)
Igår var det dags för den efterlängtade MUSIKRESAN
arrangerat av FIK, där jag har varit med och planerat.
Jag och Thomas träffades på dan för att gå igenom våra repliker
eftersom de va vi som va confrencierer för kvällen.. Men de gick inte så bra för oss
allt bara strulade till sig... Så vi for hem, fixade oss i ordning och käkade lite
sen åkte vi ner igen och provade igen å då gick de lite bättre..
Vi fick jobba ostört så då gick de ju bra..
Sen va de dags, vårat stora framträdande på scen tillsammans!
De gick hur bra som helst, alla gav oss positiva responser efteråt
å de va ju kul å höra =)
Efter middag och lekar var det dags för dans och underhållning...
Oj oj vad alla röjde fett på dansgolvet, riktigt kul att se!
Vid halv tre åkte de sista tappra själarna hem och vi var fem tappra själar
som stannade kvar å städade undan de värsta efter kalaset...
Så jag kom hem vid tre inatt och somnade nog inte förrän vid fem,
det var ngn som höll mig vaken ;)
Sen ringde väckarklockan vid nie å de va dags att kliva upp, åka tillbaka
ner till aulan och hämta mina grejer och städa undan de sista..
Åkte till stan och umgicks med Emelie och Micke, spelade lite guitar hero
Inte jag dock, tordes inte, jag e så jävla värdelös på det där, men
bättre gick de på Mario Cart =)
Sen var det sängen som väntade..
Lina skulle hämta mig kvart i sju, jag vaknade av att hon ringde
den tiden och insåg att nu blev de bråttom... Släppte in Lina,
klädde på mig och packade det sista, strax efter sju var vi iväg..
Ner till Härnösand, ny innevecka...
Det har varit jättekul och givande denna veckan..
Sen åkte vi på Ikea på vägen hem och spenderade alldeles för mkt pengar... ;)
Kom hem och skruvade ihop filmhyllan, satte mig ner och tog det lugnt..
Gick till sängs ngn gång efter tolv och sov till kl ett dagen därpå...
Umgicks lite med Emelie och sen åkte jag hem till Föllinge...
Var på möte med fotbollslaget som jag tränar, for hem och surrade lite
i telefon och sen sov jag... Å nu e jag tillbaka i stan...
Funderar på att gå på en promenad, men först ska jag läsa lite.... =)

Puss Å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: