Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Bowla med Super Mario

Kategori: Allmänt

Igår var en rolig och annorlunda kväll/natt...
Emelie och Maddis dök upp och vi kollade på idol å myste framför tvn
sen dök Emil upp och vi satt och surrade, sedan stack Emelie över till grannhuset
för att hälsa på en gammal bekant... Samtidigt fick jag finbesök också =)
Vi spelade plump, å jag kom på delad första plats med Micke...

Sedan "spelade" vi vår egen version av spelet Alias, det var kul...
Sen bar det av in till soffan och WII..
Vi provade bowling, när jag äntligen fattade hur jag skulle göra så gick det
ju faktiskt bra =) Sen provade vi golf, det gick inte lika bra =P

Nu var det dags för Super Mario World =) =) =)
Men tji fick jag och Emelie som trodde att det skulle vara a piece of cake...
Vi levde ju Super Mario under gymnasietiden, men jag tror inte vi gör det längre...
Vi höll på med samma "värld" i typ tre timmar... Till slut gav vi upp och spelade lite mer
bowling, nu gick det inte lika bra, jag blev trea, en placering sämre än tidigare....
Sen testade vi boxning, fy f*n va det var jobbigt... Har fortfarande ont i höger armen.... =P
Nytt försök på Mario, och nu gick det mycket bättre, men vid typ fjärde "världen" gav jag upp,
jag var så trött så jag och Ida gick och la oss och lämnade Emelie och Micke att själva spela...
När dörren smällde igen och de hade lämnat lägenheten var klockan typ sex på morgonen =)

Somnade snabbare än du kan säga Flaggstångsknoppsrengörare =P
Men jag vaknade klockan tie å va snorpigg.... Så de va ju ingen idé å ligga kvar i sängen
så jag klev upp och började städa undan lite i lägenheten, å sen placerade jag mig framför tvn..

Ska käka Pizza med Johanna i eftermiddag när hon e klar me sina ärenden i Lillänge..
Men först ska hon ju åka från Valsjöbyn till stan..
Så jag kommer nog inte till Föllinge så tidigt som jag trodde jag skulle göra..
Men vad gör det när jag får umgås med min älskade Johanna.... =)

Nä nu e de för ansträngande för min skadade högerarm att skriva någe mer..... =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: