Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Färdig! ;)

Kategori: Allmänt

Äntligen är jag (nästan) färdig med min hemtenta som ska vara färdig och inskickad senast 00.00 inatt =)
Jag har skrivit mina svar, nu ska emelie få läsa igenom dem och ge synpunkter. Fika till lite grann och sedan skicka iväg den =) Å vad jag kommer att sova gott inatt.. fast det gör jag ju varje natt =P

Sitter nu och kollar på America's funniest homevideos *hihi* och inväntar Emelie och Maddis..
De ska komma hit och göra mig sällskap under IDOL 2007

*HEJA AMANDA* HEJA MATTIAS*

Sedan vet man aldrig vad som kan komma att hända, så fort min tenta är inskickad vet man inte vart framtiden bär.
Emil vill att vi ska ses å partaja lite, får se hur de andra tjejerna ställer sig till det.
Jag själv tycker att det skulle vara kul att hitta på ngt =) vad vet jag inte i skrivande stund men ngt iaf...

resten av helgen består av mera studier (ny kurs), älgjakt och umgås med vännerna i Föllinge =)
Sen återgår man till verkligheten på skolan igen...

Idag har varit en roilg dag, följde med Anita och en annan kollega på ProTem kurs (har ngt med datorer att göra) i krokom, det var jättekul, fick lära mig lite nya knep, fick tips om hemsidor som kan vara behjälpliga i undervisningen.. Och han som höll i kursen e så himla trevlig =)

Orkar inte skriva mer nu!

Vi hörs! Puss & Kram Skumbanan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: