Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Dator =)

Kategori: Allmänt

Nu har min efterläntade dator äntligen anlänt... =) Jippie!
Jag var så glad, satte ihop den och startade den....
Blev mindre glad ju mer installationstiden drog iväg...
Sen när den var igång och klar att användas var det dags att koppla in bredbandet....
Jo tjena... Inte så lätt som jag trodde... Försökte miljoner (lite överdrivet) gånger med hjälp av de medskickade guiderna att få till det, men icke sa nicke! Tillslut blev jag tvungen att ringa Telia Support, och med den trevliga tjejens hjälp var det fixat på ett litet kick.... =)

Nu är jag åter glad för nu kan jag surfa unlimited =) fixa oxh dona som jag vill..

Annars har veckan varit relativt lugn.. Jag har varit i stan från månda kväll till imorse... Nu är jag hemma i Föllinge för att jobba lite och sedan fira min kära mors födelsedag imorgon... Sen bär det av till ÖSD igen =)
På fredag ska jag och tre tjejkompisar på Arctura på Stand-Up (Shan Atci) och på lörda ska vi fira min bästa vän Johannas födelsedag (du har ingen aning om vad som väntar dig, min kära vän!)!!!!!
Mohahahaha! Ne, skojja bara...

Undra vad jag ska göra nu då? Spela lite spel kanske....
Jag ska iaf inte städa... Har skjutit upp det länge nu, så lite längre gör väl inget...
Jag bor ju på två ställen, så om åtmindstone ena e städat och rent så e väl det acceptabelt...Eller? =P

Äsch... Får se om jag kommer in igen och uppdaterar lite... Ska ut och surfa lite nu =)

Varma kramar från gulliga jag som sitter i min säng och tittar ut på den gråa himlen....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: