Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

God Morgon, Soliga Morgon!

Kategori: Allmänt

Go morron go morron, hör fåglar sjunga...
Jag hör inga fåglar men de e go morron...
Har nyss vaknat men jag vaknade för en timme sen men nu e jag pigg å vaken
Stor skillnad på de två! =P

Sitter i min säng och undrar vad jag ska hitta på med...
Väntar på att Johanna ska ringa å berätta att hon hämtat mina saker som jag glömde hemma igår...
Sen ska jag nog kliva upp, duscha, äta frukost å annat morgonbestyr...
Efter det måste jag sätta mig ner å plugga.. Huvva, måste läsa ut sista kapitlet i en rätt tråkig bok å sedan börja skriva en recension.. Å förbereda en muntlig sådan åxå... Har bara helgen på mig, å som ni som hänger med i svängarna vet ju att jag ska ut i helgen! =)

Bäst jag tar å lägger på ett kol så jag hinner med det jag ska hinna med idag!

Puss å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: