Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Kan inte sova =P

Kategori: Allmänt

Nej det kan jag inte.... =P
Jag sitter å fixar lite musik till datorn...
Vill ju inte släppa min älskade dator, jag tycker de e såååå skönt att ha en egen dator som jag kan använda till vad jag vill =P nej men jag menar att behöva anpassa sig till andra... Den här datorn å de e bara jag som bestämmer över den =)

Ida ligger och sover i sängen bredvid mig, det ska jag också göra...
För ni som har hängt med, vet att jag bor både i Föllinge och i Östersund.
När jag bor hemma bor jag med mamma och pappa, när jag bor i ÖSD bor jag med Ida...

Idag kommer Johanna in till stan.. Ska bli så kul att träffa henne... =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer...
Det dyker nog upp ngt senare idag =P

Puss å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: