Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Sola solarium..

Kategori: Allmänt

Har precis kommit från solariet i huset bredvid vårat...
Så nu e jag ännu brunare å finare =)
Johanna står i duschen å Ida kollar på tv (so you think you can dance?)
Jag sitter å gruvar mig för å plugga men jag måste ju har ju bara till månda natt på mig att göra klart det, som jag knappt har börjat med... Läsa boken visade sig vara den lätta delen även om den var snortråkig..
Recensionen ska innehålla så mkt konstiga saker... Jaja det får väl gå på nå vis...
Får se fram emot det som väntar ikvälll iastället så kanske det går lättare...
Åsså måste vi städa lite, de e rejält stökigt här sen igår....

Nä nu ska ja gå å fixa ihop ngt att äta...

Puss Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: