Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Att ge och att ta...

Kategori: Allmänt

Det är så kul att få positiv respons =)
Jag känner att jag tar åt mig mer när
det kommer från mina studiekamrater
än mina vänner hemma... Låter kanske
konstigt... ?

Efter de två senaste dagarna har jag
ikväll suttit och skrivit ner saker från
lektionerna som tilltalat mig och la
sedan ut det i min studiegrupps
konferens.. Strax efter ringde en av
tjejerna och tackade så mycket för hon
hade precis tänkt sig å sätta sig ner och
göra samma sak =) Hon var så glad
så det liksom smittade av sig, sen är
hon lite så som person också =)
Goa Heléne

Men missförstå mig inte nu,
jag tar naturligtvis åt mig av minna
vänner hemma också, men jag tror det
blir en annan sak här, där jag umgås med
personer med samma mål som mig,
yrkesmässigt iallafall..

Sen får jag mycket positiv respons
från mina vänner inom andra områden
som jag uppskattar =)
Och jag hoppas att jag ger tillbaka,
om jag inte gör det får ni säga till mig!!!

Nu ska jag plugga till omtentan...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: