Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Inspirerande!

Kategori: Allmänt

Ja det har både gårdagen och idag varit..
Fast lite komiskt är det, här har vi gått och
klagat på att vi bara sitter still och lyssnar
på föreläsare hela dagarna och när vi väl
får röra på oss så klagar vi då med,
fast det är en mer positiv ton =)

Förra inneveckan inledde vi Estet-delen
av kursen lite försiktigt, vi fick nosa på
några delar.. Men igår och idag har vi
kört på fullt ut med Bild, Drama, Retorik,
Musik och Rörelse =) Det är så himla
skoj, och så är det en så bra grupp,
man behöver inte vara brydd alls,
det är bara att fjanta på som vanligt!

Jag har fått massa bra idéer (hoppas jag)
som jag vill sätta i verket när jag får chans
att jobba lite =) ska bli så kul, och
man har öppnat ögonen mer för att
jobba estetiskt över gränserna...
Jag tror jag är en av få i gänget som
faktiskt har försökt jobba så då jag haft
längre vikariat och fria händer =)

Det är lustigt hur jag efter varje innevecka
bygger på min bild av hur jag vill vara som
lärare, jag hoppas bara att jag kan förverkliga
min bild av mig själv =) om inte annat har
jag någonting att sträva mot...

Nej nu ska jag duscha och sen ska jag plugga
till omtenta som e på lörda =(
Men kör jag på den har jag chans igen 17 januari,
men skulle va skönt att ha de avklarat nu =)

Å på lörda e de FEST =) maskerad med jultema
ska bli sååååå skojjigt,
jag hoppas och tror att alla kommer att vara
utklädda fullt ut och ha superskoj =)

Imorgon ska jag fälla en tår,
min älskade Johanna åker tillsammans med
sin bror till Australien och Nya Zealand och
kommer inte hem förrän i slutet av januari =(
Tur att internet finns så vi kan hålla lite kontakt iaf...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: