Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Kvinnor kan!!!

Kategori: Allmänt

Jajjemen =)
Det visade jag, Emelie och Jenny tidigare ikväll...
Jenny hade beställt en soffa från Ikea som
blev levererad idag och hon ville ha hjälp att
skruva ihop den, och det klart vi ställde upp =)

Vi började med att plocka fram alla delar och lista
ut vilken som var vilken, sen började piller-görat,
men det gick =) vi höll på bra länge och svor
väldans mkt, men vi fick ihop den och vi har prov-
suttit den så den håller =) Jenny va så nöjd =)

I måndags åkte jag och Emelie till Järpen/Undersåker,
och skulle hälsa på Thomas och Johan...
Jag stannade i Järpen och hälsade på Thomas och
Emelie åkte vidare till Johan...
Thomas höll på å mixtra i verkstan och sen började
vi gå in mot Järpen för han skulle få sig nån mat,
vi hann prata lite grann om var vi har/hade varandra
men så kom Robin å Johanna å plockade upp
oss och gav oss skjuts till pizzerian..
Där fortsatte vi samtalet och mer eller mindre
beslutade hur vi skulle ha det...

Sen så kom Robin och Johanna och hämtade oss
och vi åkte till Undersåker och hälsade på Johan
och Emelie, men dom visste inte att vi va me =P
lirade lite "Rockband", drack kaffe och surrade..
Vi kom väl hem vid halv tolv och hoppade i kojs
på studs, vi resonerade lite till och nu vet vi var vi
har varandra...

Igår kom Johan och Emelie och hämtade upp mig
och vi åkte till Åre och "gjorde byn", sen bowlade vi
på Holiday Club, å sen for vi hem till Johan och
kollade på Love Guru och sen drog jag och Emelie
hem till Östersund, där vi bäddade ner oss framför
Björn Gustafssons DVD =) hahaha

Idag har jag inte gjort mkt, latat mig å så har
jag uträttat lite ärenden på stan å hängt hos Emelie,
varit hem å städat å sen tillbaka till stan för promenad
och soffskruvning med Emelie och Jenny =)

Nu ska jag sussa =)

Till Thomas: Känns bra att vi kommit till ett beslut,
känns mycket bättre nu när jag vet var vi har varandra,
och även om vi inte längre är tillsammans, så var det
här det bästa som kunde beslutas, då vi båda måste
ut och se oss om och göra det vi måste göra innan
rötterna gror fast...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: