Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

9 timmar kvar!

Kategori: Allmänt

Ännu en lyckad helg har kommit och gått =)
I fredas var jag och Zandra ner till Badhusparken
för att kolla in invigningen av Skidskytte VM
Hur häftigt som helst, grymt med folk!!
Sen gick vi hem till mig, Emelie kom hit å Maddis..
Vi drack lite (mycket) sen gick vi ut på krogen.
Festival Arenan, det stora "tältet" på Stortorget,
byggt endast för VM =)
Var där en stund, träffade på Fredrik, vi dansade
loss och hade kul, sen blev jag och Maddis less
och bestämde oss för att gå hem..

Vaknade med huvudvärk och allmän trötthet =P
Surrade lite med Zandra som varit ute på äventyr ;)
Sen gick vi in på stan och käkade lunch
med Johanna, Fredrik och Erik, vi käkade
på Festival Arenan, de va gott =)

Sen gick jag på apoteket och inhandlade grav. test..
Hade en lustig känsla i kroppen om att det kunde
vara så, men det visade sig att jag inte är gravid.
Blandade känslor kring detta...
Både skönt, för att det är så tidigt i förhållandet,
men olustigt just med tanken att jag kunde ha
varit gravid, hur skulle allt blivit då?

Låg i soffan och försökte vila lite, men det var mkt
tankar som for runt i huvudet..
Sen gick vi till Österängparken och kikade på
skid och skoteruppvisning =)
Hur COOLT som helst...
Å de luktade skoter, så jag tänkte på
min älskling hela tiden..

Vi promenerade hem, med ett stopp på
Subway för mat..
Sen kom Emil, Möller, Maddis, Emelie
och Jennny å kalaset började om =)
Men Zandra fick i sig lite för mycket och
lite för fort... Å dessutom kom hennes ex
förbi å då brakade helvetet löst,
alla känslorna kom på en och samma gång..
Fick tillslut Zandra in i sovrummet och exet åkte hem..
Vi satt och tröstade Zandra i omgångar,
tillslut så somnade hon =)
men hon var uppe me tuppen imorse
Vi andra kalasade lite till, men vid tre
tog jag mitt avsked och gick till sängs..

Blev väckt av min prins imorse =)
Han kommer hem ikväll!!! Jippie!!
Som jag har längtat, går med fjärilar i
magen redan... Måste ta tillvara på varenda
minut vi har med varandra ikväll och inatt..
För imorgon börjar jag min praktik och ska
infinna mig kl.8 på skolan i Krokom,
så då måste jag skjutsa Lulle på hans jobb innan
för han börjar ju åxå jobba imorrn,
å han blir ju borta ända till på freda =(
Buhu, blir han borta lika länge den här gången..
Känns lite tufft att va ifrån varandra så mycket
hela tiden, men jag ska få det att funka,
för jag vill inte mista min Lulle =)
Han är helt underbar, på alla sätt och vis!

Nä nu ska jag göra ett ryck och städa lägenheten
den ser ut som ett bombnedslag...

Puss Å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: