Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Paranoia

Kategori: Allmänt

Ibland tror jag att jag lider av paranoia...
Mycket at det hör nog till mitt behov av att alltid ha mina vänner nära mig..
Att ha brutit med en av vännerna gör ju att jag har en mindre...
Vilket leder till färre vänner att ringa och samtala med, vilket leder till att när de vänner jag har inte svarar när jag ringer blir jag alldeles kollrig, får för mig en massa saker... Men sen får man alltid en anledning till varför de inte svarat å då känns det genast bättre.. Det är då tanken slår mig om jag inte är lite paranoid av mig.

Sen så försvinner papper som jag måste ha, vet vart jag hade dom sist, men dom är inte där nu...

Har varit i Föllinge sen i tisdags men det känns som en evighet, har ändå sovit mestadels av tiden.. Men imorrn ska jag åka till stan, å då ska jag träffa Emelie och Zandra, på kvällen ska jag och Zandra hitta på ngt bus =) Men resten av helgen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på med... Emelie jobbar sent så vi kan bara ses på dagtid, har noll idé om vad jag ska göra på kvällarna..

Har ingen aning om vad jag ska hitta på med ikväll, vill bara fördriva tiden så det blir imorgon så jag får åka till stan, finns mer att göra och fler att umgås med..

Orkar inte skriva mer nu...

Puss Å Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: