Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Vad ska vi göra ikväll?

Kategori: Allmänt

Idag har jag och mamma varit på stan =)
Första stoppet var på en parkering i Lugnvik =P
Mamma skulle kika på Lulles vespa,
som hon är spekulant på..

Sen åkte vi in till stan och kikade på moas skafferi,
som numera heter hamngatan 10... =P
Jag köpte ett presentkort till henne när hon fyllde år,
i SEPTEMBER.... hehe... duktigt mamma...
Det använde hon sig av idag...
Å dessutom var det rea, hon handlade jättemycket
fina saker =)

Sen va vi och åt jättegod lunchbuffé på Prästgatan 12 =)

Sen brummade vi ut till Valla för att släppa av mina saker
å sen åkte vi till Tor-Björn för å lämna en bräda som pappa
skickat med oss... Sen släppte mamma av mig i lägenheten
och susade hem...

Jag har möblerat om i lägenheten, för några veckor sedan
körde vi in lite möbler hit å de har blivit stående i köket.. =P
Men nu är det möblerat igen =)
Å så har jag skurat golven i mitt rum och vardagsrummet =)
Så nu sitter jag och tar igen mig..
Ska försöka ge mig på att rubba garderoberna i mitt rum,
de ska få byta vägg, för där de står nu ska jag ställa ett hörn-
skrivbord framöver...

Sen blir det duschen, å ta en buss in till stan =)
Ska parta lite me Maddis och Louise innan
jag, Emelie, Jenny och Zandra ska på dans =)
Emelie, Jenny och Zandra ska ut med SS Thomeé
på räkfrossa sen när de kommer i land så ska vi
på dans =) Jannez spelar i Sandviken..

Å imorrn blir de FOLKRACE =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: