Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

another day has come...

Kategori: Allmänt

nu e re onsda =)

har jobbat på fritis idag, en tjej och fem killar =)
åsså jag å Malin =) go Malin

jag hade stängningen å på slutet var det tre killar kvar,
å de snackade motorer av alla dess slag =)
fattar inte att små pojkar kan så mkt om motorer
å sånt redan då, jag fattade iaf inte så mkt... =P

när jag slutade så åkte jag på affärn å handlade lite
chips å gotta för ikväll börjar semi-finalerna i
fotbolls EM =) yihoooo
-Tyskland-Turkiet-

sen ska jag väl även försöka hinna med att
göra klart en skrivuppgift som skulle varit inne för
läääänge sen... =P får ju inget betyg om inte den blir klar,
men de e på den kursen jag fick omtenta på så inte förrän
jag klarat omtentan så blir det ett godkänt betyg på mig..

Var in och kikade igen om engelska kursens betyg hade
kommit in och det hade det, innan också men jag hade kollat
på fel ställe =P
jag fick allt som allt ett B på kursen där jag fick ett C på VFUn
men ett A på tentan =) såååå glaaad e jag =)

Nu ska jag kila upp å laga mat till pappa kommer hem,
han ska iväg å klippa sig =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Hejsan! Roligt att du uppdaterar din blogg, så har jag nåt att läsa på jobbet ;).

    Vi får höras om lördagen.

    Kram

    2008-06-26 | 15:53:25
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: