Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Ärlighet varar längst...

Kategori: Allmänt

Visst heter det så, men ibland kan det vara nödvändigt med en
liten vit lögn.. Men man ska ju kunna vara 100% ärlig, egentligen..

Framför allt inför sina vänner...
Det är inte så kul att få veta saker "bakvägen"

Fan Duffy är det nya heta =) vilken grym tjej

Idag har jag sovit halva dan, de va riktigt skööönt =)
och välbehövligt

Sen stack jag ner till verkstan och lämnade in bilen och
promenerade den korta sträckan till ICA för att jobba...
När jag slutade fick jag promenera den lite längre sträckan
hem, eftersom ingen svarade när jag ringde..
När jag kom hem var bara hunden hemma,
ringde pappa och fick veta att han var på väg hem,
de hade jobbat över, men mamma har jag inte sett röken av..
Hon kommer väl hem när det behagar..

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra...
Vill åka iväg, men har ingen bil...

Kanske sitta här på mitt rum och mörda mygg =P
det kryllar av dom just här...

Som det känns just nu så vill jag bara gräva en grop och
försvinna ett tag.. är så fruktansvärt less på allt...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: