Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Vem där?

Kategori: Allmänt

Idag har jag också jobbat på fritis =)
kom en tjej halv nie, sen ringde telefonen
å en förälder sa att hans dotter blev hemma idag,
så då var det bara två barn kvar på listan...
sen ringde en till och sa att hennes son skulle
vara med en kompis istället,
så då var det bara lilla R kvar...
Tillsammans med två fröknar =P

Jag och R började dagen med att bygga Lego =)
sen körde vi hänga gubben på whiteboardtavlan,
sen tog jag mig en kopp kaffe och R ett äpple och
så spelade vi Uno..
Sen dök Malin upp (fröken nr2) och vi fixade
våfflor till lunch, eftersom R ville ha det =)
Sen fortsatte vi spela Uno, och sen spelade
vi Vem Där? det är ett roligt spel med många
lustiga figurer =P upptäckte jag och Malin,
några liknade några kollegor på skolan allt för väl..
*hihi*

Vid halv två kom Rs pappa och hämtade henne,
och när jag var på väg hemåt jag med så upptäckte
jag att hon glömt sin röda tröja så jag åkte hem till
familjen och skulle överlämna den, men blev kvar i över
en timme =P de hade ju finfrämmade i form av Janne =)
*loooong story*

satt och lekte med R och hennes systrar en stund,
sen när de gick upp på övervåningen satt och pratade
med Janne och pappan i familjen =)
blev ditbjuden ikväll för ev kubbspel och vädret blir bättre..

Å nu e jag hemma... vet inte vad jag ska göra =)

Igår va de ju fotboll, hehe, jag lyckades typ somna under
andra halvleken *skäms på mig*
men uppfattade att Tyskland vann med 3-2 med
avgörande målet i 90e minuten... =P

Sen kröp jag till sängs och somnade illa kvickt..
Vaknade imorse och såg att jag fått ett mms av Thomas,
på hans bil som står på lackeringsverkstan just nu,
den såg fin ut, fast alla delar var inte på plats...
Den ska va klar imorrn =) så jag hoppas det går bra
för honom idag.. Han blir ju stora pojken imorrn, 20 år =)

Näe nu kanske man ska prova att göra något,
typ sova en stund kanske =P

Här kommer lite kort åsså =)



Jag på skolavslutningen nu i våras =)



Fyra brudar som fick hela Vemdalen att darra



En stereotypisk lastbilschaufför =P *skojja bara me dej, Lulle*



En något överförfriskad hårig snickare =P



Och slutligen pardansen mellan lastbilschauffören och snickaren =)
*just kidding with ya boys*


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: