Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Flugor dras till skit...

Kategori: Allmänt

hehe, det är ju sant, men jag tyckte
Soran i Parlamentet satte pricken över i:t
när det diskuterades om att så många
flyttar till stockholm...

Jag tycker inte illa om Stockholm,
men jag skulle personligen inte vilja
bosätta mig där...
Men det lät förbaskat kul när han sa det..

Å när Anders S Nilsson skulle säga
"Grease" så blev de Gris =P
Riktigt skojjigt program idag =)

Vet inte vad mer jag ska skriva,
känner mig rätt tom idag,
har förresten gjort de hela helgen,
vette tusan vad som kommit över mig,
men jag har som ingen lust till ngt...

Har hela helgen tänkt att jag ska göra
nåt vettigt, eftersom jag har varit så
trött när jag kommit hem från jobbet
så har jag inte orka gjort ngt..

Igår låg jag hela långa dagen och
på kvällen åkte jag in till stan å kikade
på dansbandskampen och ringde upp
en massa pengar i onödan!
Och idag låg jag också alldeles för länge...
Var iofs ute på ca en timmes lång promenad
med mina hjärtevänner Emelie och Jenny,
sen åt vi middag hos Jenny och kollade
på One Tree Hill, höjdpunkten på söndagar =)
Sen åkte jag hem, å har inte gjort nåt vettigt..
Kikade lite på TV, sen har jag gått å småplockat
å bäddat rent.. Men nu börjar orken rinna ur mig..
Hoppas den infinner sig snart igen, har så mkt jag
måste göra...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: