Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Trött, nervös, glad, abstinens, längtan

Kategori: Allmänt

Trött pga av två dagars kalasande =)

I fredags hade vi Halloween fest hemma hos
mig och Ida på Frösön..
Vi var bl.a. jag, Ida, Mickan, Elin, Marie, Emelie,
Jenny, Karolin, Micke, Emil, Elin, Martin, Bengt, Malin.
Alla var utklädda, det var superlyckat,
vi lyckades även skrämma de små barnen som
kom förbi för "bus eller godis"


det var lite läskigt när jag öppnade dörren
och möttes av dessa två =P


vem är detta tro? Jo Micke
Lite läskigt, han kan sitta och skratta
men minen på masken förblir densamma..


Läskiga häxorna Karolin och Emelie

Ja, där är ett smakprov på vår fest, min kamera la¨
av under kvällen men förhoppningsvis kan jag
införskaffa mig lite kort av vännerna...

Igår var det pub-kväll på pizzerian i Föllinge...
Pappa kom och hämtade mig i stan vid elva,
vi åkte hem till Föllinge och jag hälsade på
min morbror och hans fru, de är på
besök under några dagar för att bl.a. fira
hans 50 års dag som är IDAG =)
Vi hade lite vinprovning och sen åt vi gott..

Jag svidade om och knatade ner på byn,
hem till Emil där även Niklas och Elin var..
Och två killar jag inte träffat förut, Erik och Petrus
Trevliga filurer det där, vi satt och surrade och
drack en stund sen begav vi oss till pizzerian
och där var det är rätt stor skara av folk,
kul att träffa alla, det var ett tag sen jag var här
på hemmaplan..

Efter pizzerian gick vi hem till Anna och efterpartade
lite, vid fyra gick vi till Emil där jag tog avsked
av gänget och vände om och gick hem..
Somnade strax efter fem och klev upp vid halv elva,
så jag är rätt trött idag...

Nervös p.g.a hemtentan som vi får imorrn kl.8
och som ska vara klar på onsdag kl.14
Men när den väl är gjord så kan jag släppa
pluggandet över helgen för då är det DANSFORUM


Det ska bli såååååå skoj
ovanstående är det som gör mig glad och full av längtan..
Och en smula abstinens
Man fick ju lite försmak nu i helgen =)

Nej, nu ska vi spela 10 000 =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: