Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Så kan de gå...

Kategori: Allmänt

när inte haspen är på =P



Ikväll har det bowlats =)
Jag, Emelie och Lulle på en bana
Zandra, Tomas, Karro och Micke på en annan
Skojjig värre, gick lite trögt i början,
men lossnade sedan och jag fick in 3 strikes i rad =)
då var jag nöjd, men naturligtvis så vann Lulle

Nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra,
sitter å fixar lite på datan just nu..
Borde egentligen städa och packa ihop, för jag
åker hem till Föllinge imorrn efter finalen i folkrace
i Krokom... =) det blir skoj =)
Men men, tror det blir en film å sen sussa...
E lite tussig åsså så nån riktig ork finns inte just nu...

Kom hem från Härnösand i går kväll, blev ett stopp
på Ikea på vägen hem... =)

där hittade jag mkt skoj, men fick som vanligt
begränsa mig efter plånboken =P

Somnade rätt fort igår, förkylningen kom redan
första dan i Härnösand så man har varit lite hängig..
Sen upp imorse och hoppa på bussen till Föllinge,
in på skolan, hämta lite papper och sen hem å säga
hej till pappa och lycka till på älgjakten =)
Sen tog jag bilen in till stan och lämnade av lite ljus
hos Maria, som hon väntat på ett tag =P
Åkte sen och handlade Taco grejer och åkte till Lulle,
Emelie dök upp lite senare och vi avnjöt en god middag
tillsammans... Och sen blev de som sagt bowling =)

Nu ska jag ladda inför FOLKRACE imorrn =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: