Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

*fryser*

Kategori: Allmänt

Ja burr... jag är tokfrusen av mig idag...
Sitter nerburrad i soffan med en filt om mig och kikar på Ugly Betty och snart är det dags för The Mentalist och POPCORN =) hihi

Sen ska jag packa ihop mina prylar och sen ska jag sova =) å imorrn när jag vaknar är det första jag tänker "idag får jag åka hem" sååååå skön känsla =)

Ett oroande moment inför morgondagen är ett seminarium som jag inte är helt förberedd inför, men jag kan inte läsa nåt mer ikväll, det fastnar inte ändå.. Jag har läst in mig på ett kapitel, de övriga i gruppen har gjort detsamma med övriga kapitel så jag hoppas det ordnar sig imorrn =)

Å ett JÄTTEGRATTIS till Emil som grejade uppskrivningen till körkortet igår =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Erikssonskan säger:

    Ja lite väl ovant.. har inte riktigt lärt mig hur jag ska göra med håret än. Kramar

    2009-04-22 | 12:42:33
    Bloggadress: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: