Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Happy

Kategori: Allmänt

Ja lite glad är jag =) Jätteglad för Pär och Ullis som nu varit gifta i 2 dagar ;)

Men glad för min egen skull också... =)
Träffade en person i helgen och redde ut en massa tjaffs..
Jag betedde mig som en skit mot personen i somras, och
har efter det knappt haft någon kontakt med denne,
vilket har plågat mig nåt enormt vissa dagar...
Men i helgen sågs vi och gav oss in i heta diskussioner
kring det som hände och jag hoppas att vi nåt fram till
ett bra beslut =) Var så glad när jag åkte hem den kvällen..

Sen finns det en annan sak som gör mig så ofantligt glad,
men det är inget jag ska skriva om här.. Personerna det gäller
vet vilka dom är =) *jag älskar er*

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: