Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Påsk

Kategori: Allmänt

Ja nu är det påsk, det blev det i år också =P
Men den här påsken blir inte som de vanliga påskarna
brukar vara... Jag ska på brölopp imorrn =)
Och idag har jag varit barnvakt åt brudparets två flickor =)
Kommer lite kort senare...

Har precis ätit middag med mamma och pappa
och haft vinprovning =) ett vin smakade så fruktansvärt sött
att jag inte kunde ta mer än två klunkar.. =S

Ett annat vin var jag tvärsäker på att det var Chapel Hill,
men det visade sig vara helt fel, Les Fumées var det... =P

Det tredje vi provade var helt OK

Ikväll blir det nog ett besök hos Crosslers =)
blir lugnt för min del, ska ju som sagt på brölopp imorrn...

Å Johanna, min Johanna ringde idag och sa att hon va hemma
i Föllinge =) =) =) får se om jag hinner träffa henne en sväng imorrn
på dan... Annars kanske vi hinner träffas på sönda =)

Åsså e ju Emelie hemma =) Hon ska slå följe till Crosslers ikväll =)
Å Emil såklart =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: