Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sneaky little hobbitses

Kategori: Allmänt

mohahahaha... Sagan om Ringen e för nice =) gillar Gollum/Smeagol jag.. Fan va bra gjort de e, eller hela filmen/erna är ju det =) ett mästerverk!

*my precioussss*

Stolthet och Fördom tog slut för en stund sen, så nu ska jag kika på Två Tornen, hade hunnit gå en timme av den, men det gör mig inget =P

Konungens återkomst är min favvo, Två tornen är väl den som hamnar längst ner på listan av dom tre filmerna...

Hittade iaf lite förslag på grejs som jag och Emelie pratat om, nice nice, very nice.. Får bli till nästa löning ;)


mmmm... Viggo Mortensen i rollen som Aragorn... mmm....


Vill så gärna tatuera mig NUUUU, men på studion som jag vill tatuera mig hos är det bokningsstopp... morr... skulle höra av mig igen nästa freda och se hur de ligger till... är det långt väntetid får jag nog gå till Pecka iaf... å gå till bruttorna för nästa tattoo... Jag har två tatueringar jag vill göra, vet precis hur de ska se ut och vart... den ena måste de få rita på studion, men den andra kommer jag kunna fixa lite på innan, men sen får de skissa på den lite innan de e dags... Jag känner mig rätt ärad att få göra den tatueringen, men än så länge är allt väldigt hysh hysh, ingen förutom de inblandade kommer att veta något förrän det är klart ;) Den tatueringen som jag vet jag ska göra, helst så snart som möjligt, är konturerna av en spader, på höger handled, insida =) Som en hedring till min älskade hund Spader =)



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: