Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

tjorv...

Kategori: Allmänt

fan de e inte bra å bara jobba, sova och äta under 10 veckor...

Har bommat en av dom viktigaste sakerna jag måste komma ihåg under sommaren! Att tacka ja till platsen på kursen till hösten!!! MORR!!! Såg innan helgen att jag va struken ur listan... Ringde campus idag efter jobbet, men avdelningen som har hand om sånt har bara telefontid mellan 10-12... Så jag MÅSTE komma ihåg det imorrn, får ringa fastän jag e på jobbet =P de är vällivälli VIKTIGT att jag får till det, annars tappar jag en termin, å jag som ska plugga me Lena i höst igen, de vill jag ju inte missa!!! Hoppas det går att lösa! *håller tummarna*

Va lite uppstressad kring detta i helgen, plus lite andra smågrejer som ligger och gnager.. Inte bra... Å så är det fortfarande inte ordnat me antagningen, så jag får väl gå med knuten i magen till imorrn då..

Å så försöker jag ringa som en tok till en person i Valsjöbyn, för att försöka hitta nånstans att sova i höst när jag ska dit och jobba... 50% på skolan i Valsjöbyn =) Må-Ons kommer jag befinna mig där... Verkar som det kan komma att funka rätt bra, veckomässigt, för mig och Janne... För han kommer också att bo borta på veckorna i höst.. Så då får vi ta tillvara på helgerna :) =) Men det kommer bli en massa åkande hit och dit... Valsjöbyn, Föllinge, Östersund... hujedamig...

Men det känns ju bra att ha månadslön september till december iaf, behöver ju inte ta lån denna termin!

Ja just de banne mig, måste kila och leta reda på lappen från CSN och fylla i den... Sen får det var nog för idag... Mår inte helt 100 så det blir nog soffan och en film sen!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: