Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

vitsigt...

Kategori: Allmänt

nej inte speciellt... varför är det så att man kommer på vitsiga inlägg till bloggen när man inte har tid eller tillgång till dator? morr...

anyway... så har det börja klarna upp lite nu =) i mitt huvud alltså...
har fått tag på karln på hotellet i v-byn, men skulle återkomma på onsda, för just nu va hotellet ockuperat av vägarbetar och liknande... Känns ju inte så lattjo att dela korridor me en massa vägarbetskillar... Enda tjej på hotellet... No thanks! Men som tur e så har jag en ex kollega som har stuga i Gunnarvattnet, inte så långt från v-byn, och jag fick hysa in mig där om det krisade =) så det kanske får bli så en vecka eller två.. Och om det skiter sig med hotellet så kunde min blivande kollega hjälpa mig att fixa boende åxå =) hon bor ju där och känner folket =)

Pratade med min blivande kollega i morse och det här känns kalasbra =) ska bli så kul, och hon beskrev barnen lite och annat runt i kring... Vi bestämde att jag ska åka upp på torsdamorron och prata med henne, sen hem och jobba igen på Ica, och sen upp till v-byn igen på freda för en långkörare =P då kör vi på tills vi är klara helt enkelt.. Så man känner sig säker i allt och man är eniga i det mesta, så kommer första mötet med barnen att gå galant =)

Så det var två samtal mindre =) jag har ju försökt få tag i båda dessa tidigare i veckan, men nu äntligen fick jag svar =)

Så nu är det bara att invänta svar från antagningen om kursen... Uääää va de känns wierd.... Jag hoppas det går bra...

Måste åka in till stan till veckan, har fått min koddosa till internetbanken.. Kan ju va bra att ha den där jag åxå e =P Å så måste man väl kolla posten ;)

Nu ska jag försöka städa lite å tvätta och sånt =P jobbar 15-19 idag, så ikväll efter jobbet blir det bara lugnt, ska plocka ihop lite saker och sen ska jag sova =) för imorrn åker jag och älsklingen till min andra älskling och hennes älskling i Norge =P haha, så tjorvigt... Enklare förklarat så åker jag och Janne till Johanna och Joffe imorgon och ska spendera helgen med dom =) looking forward to it =)

Nej nu måste jag ta å sätta fart så de händer nåt!!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: