Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Ingen riktigt jul utan riktig gran...!

Kategori: Allmänt


Det alternativet bockade jag för på Rix FMs dagliga fråga =)

Idag gör jag min näst sista dag på jobbet... känns vemodigt...

Men samtidigt, idag är det exakt en vecka kvar till JULAFTON =) =) =)

Usch, nej jag orkar knappt skriva nåt mer... har under veckan kommit på massa tok jag va tänkt å skriva in här, men det är som bortblåst... Och sen är jag inte världens piggaste idag heller... kunde inte somna igår, så efter mycket vridande och vändande begav jag mig till soffan och tyckte på en film, har sovit av och till lite grann iaf, men som vanligt va man dyngtrött när klockan ringde kl.5...

Jag tror jag ska sova när jag kommer hem idag... Jag slutar vid tolv, å sen ska jag göra lite ärenden på byn, i Föllinge, men sen blir det nog vila/sova =)



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: