Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ruggit lej och ångestfylld...

Kategori: Allmänt



mjoo... de e jag... lej är jag mest på mig själv, att jag aldrig lyckas få nåt gjort...

som idag... är ledig, hemma i Föllinge, tänkte kliva upp tidigt men så blev det inte... Johanna ringde vid 10 och skulle fråga lite grejer, å då tänkte jag att jag kan ju inte gå och lägga mig igen, så jag gjorde i ordning frukost och tog me mig den och täcket till soffa och kollade på några avsnitt av Poirot, fast jag sov eller halvsov genom de flesta... Strax efter ett började kroppen leva och huvudet åxå, klev upp och klädde på mig och joxade på... sen åkte jag ner på skolan för att överlämna några tidningar till Chris.. Fisketidningar jag köpte i Skottland =) jag e så snäll jag =)


efter de så kom jag hem å börja grunna på middag, hade lovat pappa att jag skulle fixa maten idag... det blev pannkaka =) mums..

mitt i mitt middagsfunderande ringde Emil och sa att det va FIK-möte ikväll... inte va jag hade hoppats på men så e de iaf, så kl.19 ska jag infinna mig på byn... jag hade ju tänkt att få va hemma me mamma och pappa ikväll... men men...


hur som helst så blev de inget plugg gjort idag heller... jag börjar bli ytterst irriterad på mig själv nu! har inte fått nåt gjort på flera veckor nu... ångesten blirr värre och värre och med det också väggen...


så nu har jag bestämt mig... hade tänkt åka till stan till helgen, men jag vet att jag inte kommer få nåt gjort så jag blir kvar i Föllinge å SKA banne mig få nåt plugg gjort!! Iaf freda och månda som jag har huset helt för mig själv och kan sprida ut mig över, som jag måste göra för att få nån sorts ordning på saker och ting...


så det blir nog inte så mkt plugg gjort... de är ev om jag läser lite ur boken i veckan, men det är ytterst tveksamt! =P


GRATTIS EMELIE OCH JOHAN TILL LÄGENHETEN! JAG ÄR SÅ GLADA FÖR ER SKULL! =)



Nej nu ska jag ta å fixa till mig lite inför mötet, ser ut som en levande död just nu, och känner mig så också...



Och så tror jag att jag ska försöka hinna skissa lite på min önskelista ;)



Hade ju tänkt önska mig eller köpa mig en ny dator, men det är lustigt... Så fort jag tänker tanken eller börjar leta ny dator så funkar min gamla perfekt, som om den känner på sig att den kan bli utbytt om den krånglar för mkt =P jag har lurat på detta köp ett tag, för som denna data varit på slutet har inte jag nån lust att sitta och skriva examensarbete på den... men vi får väl se hur det blir...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Du får nog till pluggandet snart, om du bara tar dig tid. Bara att ringa om du behöver ett "bollplank", nån som lyssnar etc. Tack, känns skönt att veta att man har något att flytta till såsmåningom =)

    2009-12-07 | 21:42:37
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/
  • maria säger:

    Kom till Torvalla så ska vi nog få nå gjort ska du se ;) jag kommer inte tillåta ett ord som inte har med plugg att göra, jag lovar! kramar

    2009-12-07 | 21:47:17

Kommentera inlägget här: