Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

what/where will you turn to?

Kategori: Allmänt


mjaaa... de e frågan de...
känner mig inte så pigg på nåt just för tillfället (som vanligt ungefär då)...
igår vet jag inte va som hände.. jag höll på å somna framför datan i stugan, redan vid fem snåret, så då tog jag me mig min sudokubok och la mig på sängen... men då infann sig en otrolig rastlöshet.. jag kände bara att jag inte ville va kvar i stugan.. ringde hem och försökte få tag på mamma eller pappa för att meddela att jag skulle komma hem.. men inget svar... packade ihop min pryls och åkte hem, fick till slut tag på mamma och berättade... pappa låg tydligen och sov och hade sina hörlurar på sig =P typsikt pappa...

väl hemma gjorde jag inte mkt, men det kändes mycke bättre å va hemma i Föllinge och ändå tvingas upp tidigt för att åka hit upp igen än att bo i stugan... jag har bestämt att jag åker hem idag åxå... förhoppningsvis så ska Jens upp imorrn bitti, så då kan jag lämna min bil här och åka me mamma hem idag och upp me han imorrn... men vi får väl se.. lär väl bli så larvigt att vi måste åka två bilar hem idag =P


sen e jag lite lur på min bank... skulle flytta över en summa från ett konto till ett annat vi telefonen igår, men nånstans längs vägen försvann dom bara...! så nu e jag lite fundersam över detta... ska se om jag orkar kolla upp det idag när jag kommer hem..

nej nu ska jag se om jag inte kan få nåt gjort =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: