Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Wihoooo =)

Kategori: Allmänt

Nu har jag skrivit klart alla mina litteraturjournaler för den här gången... Nu är det dags att beställa de två kommande böckerna =P Har snart knåpat ihop loggboken inför helgen =) vet inte om jag kan krama ut så mkt mer just nu, det ska ju filas på den i helgen så det får nog va som de e just nu.. Så nu är det bara föredraget om boken kvar.. Å de får bli efter middan och siestan som nog väntar efter maten... är så trött idag, igen... Men idag har jag ju faktiskt fått något gjort =)



känner mig lika nöjd som kittekatten på bilden =)

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena
örat.
Citat av världens bästa björn Nalle Puh


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: