Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Bom, träff, bom, bom, träff, träff, bom

Kategori: Allmänt

Även detta taget ur en sketch från Östersundsrevyn =P En sketch om 2008års svenska skidskyttar =) Idag har jag och pappa kikat på både damernas och herrarnas masstart i skidskytte, sprinten i längdskidor dam och herr, sammandraget av storslalomen damer och nu ser vi de sista minuterna av bandy finalen Sverige-Ryssland, sist jag kastade en glimt mot tvn, ledde Sverige med 6-1 =) Skoj skoj.. Men mamma bytte kanal för nu är det Världscuphoppning som gäller =P Sen blir det middag och sen ska jag och mamma till stallet och mocka och "sopa hästen" som Tova brukar säga ;) Sen blir det nog lite mys och spel för oss ikväll och tidig sänggång troligen också.. Imorgon ska jag till stan och träffa Emelie och Jenny, ska äta frukost med mina flickor =) sen ska jag till Chrille och klippa mig =) härligt. Sen ska jag en vända till lägenheten och hämta lite kläder och annat, ska jobba här hemme tisda och onsda =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: