Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

en genuin norrlänning

Kategori: Allmänt

de e jag de =) enligt ett quiz på facebook =P "Hamnar du söder om polcirkeln får du allergiska utslag och i stan behöver du syrgas för att överleva." Stod det under min "titel", var ju lite skojsigt. För det är ju inte riktigt sant, fast jag trivs bäst här uppe i Jämtland, men en vecka söderut skulle jag inte klaga över =P Men det där med sygas i stan stämmer bra det... Tur att Östersund är så litet =P ibland kan det till och med kännas jobbigt att gå på stan här me...
Nej, Jämtland och lilla Östersund passa mig utmärkt, men med det sagt ska ni nu inte tro att jag kommer att sitta fast här i all evighet, har ju tänkt dra iväg utomlands när jag pluggat klart... Vart det bär vet jag inte men iväg ska jag =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: