Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

inspiration?!?

Kategori: Allmänt

Var ska man få den ifrån? Visserligen fick jag bra idéer idag på skolan om hur man kan jobba med språkmedvetenhet med t.ex. musik och bild... Men jag hittar ingen inspiration till att hitta på idéer själv... Vi har fått två uppgifter vi ska ut i skolorna och undersöka och genomföra, och den ena satte mig direkt på pottkanten... Undra om det har att göra med att det är mitt i läsåret och att det känns så länge till sommaren och allt det där... Ibland sprudlar man ju bara av idéer... Men vem vet, idéen kanske kommer flygande in i mitt huvud inatt =) one can always hope
Orkar inte fundera mer på det nu, får se om jag hittar någon inspiration imorgon =P

Idag kikade jag på Barack Obamas installationstal, från och med nu är han USAs president =)
I believe in Barack Obama =) Vilken talare, han har verkligen talets gåva, jag blev nästan trollbunden av hans tal...
Men han blev president under den sämsta tänkbara tiden, med tanke på finanskrisen...
Men jag tror och hoppas att vår nya "världsledare" kan lösa eller åtminstone påbörja lösningar på alla "problem" som finns på vår jord =)

Nu väntar sängen

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: