Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Lustigt de där...

Kategori: Allmänt

Ibland undrar man ju... Om allt möjligt egentligen... Men nu senast idag slog det mig, jag vet inte exakt vad, men lustigt var de... För häromnatten vaknade jag av att jag fick ett sms av en person jag inte hört så mkt av på sistone och inte tänkt på saken eller personen så mkt heller, och det har passat mig utmärkt. Men hur som helst så fick jag ett sms från den här personen där personen meddelade att den bytt nummer. Ok tänkte jag och la ifrån mig telefonen och somnade om. På morgonen funderade jag lite över det där, och tänkte att mig spelade de ingen större roll om jag fått veta att personen bytt nummer, hade väl fått reda på personens nummer om jag verkligen velat. Jag menar NUMMERUPPLYSNINGEN!!! Hallå!!! Anyway... Lät sms:et vara och dagarna gick, så idag funderade jag på om jag kanske skulle spara numret iallfall, men tanken flög fort förbi och jag sparade det aldrig...

Så ringer telefonen ett tag senare, ett nummer jag inte kände igen på displayen, och jag blir alltid lite fundersam när det är ett nummer jag inte känner igen, efter personen som ringde häromhelgen... Fast den felringningen slutade ju bra... Iallafall, så svarade jag och fick höra att det var personen (icke) ovan nämnd...  Som hade lite att berätta och undrade var jag höll hus och vad jag skulle göra till helgen och så vidare... Var skoj att prata med personen, har inte pratat med denne sen Arctic Cat cup häromhelgen och det var mest artighetsfraser, och innan det pratade vi inte på typ en månad, ingen speciell anledning, det liksom föll sig så...

Men som sagt, det är lustigt hur saker och ting hänger ihop på nåt konstigt sätt, lite spooky kan jag tycka ibland

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: