Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Om mina vänner...

Kategori: Allmänt

Här kommer lite kommentarer om mina närmaste vänner,
utan inbördes ordning!! Och tycker nån att jag glömt denne
så säg till =) Det heter ju "ingen nämnd ingen glömd"
men jag kände för att ösa lite komplimanger över mina
vänner =)

Emelie - har alltid funnits där för mig i vått och torrt, och jag hoppas vår relation håller livet ut =)

Johan - ny i min bekantskapskrets men helgo och underbar, och du gör min Emelie så glad =)

Zandra - oj vilka minnen vi har tillsammans, som går åratal tillbaka, hoppas vi fortsätter att samla på oss gemensamma minnen =)

Tomas - ja vad ska man säga? =P en helylle grabb som hittat min Zandra och gjort henne lycklig =)

Jenny - MIN JENNY =) vad skulle jag göra utan dig? Och så söt att man nästan får hål i tänderna =)

Martin - Har kommit in i "gänget" och förgyllt Jennys tillvaro =)

Maddis - Världens goaste tjej =) alltid glad och uppåt

Johanna - Skynda dig hem!!! Jag saknar dig!!!

Karolin - Vi har hunnit göra många roliga saker tillsammans och jag hoppas vi kan hitta tillbaka till det =)

Micke - en tävlingsmänniska utan dess like =P är alltid rapp i käften, har alltid något att säga, och alltid trevlig =)

Boije - Världens snällaste pojk =) helt underbar på alla sätt och vis, och finns alltid där för en =)

Fredrik - Har alltid någon bra idé på lager, rolig att ta en öl tillsammans med. Han livar upp våran tillvaro =)

Lulle - Har alltid svar på tal, alltid rolig att prata om allt möjligt och ingenting med, lättsam att umgås med.

Maria - Min pysselkompis =) vänner sen gymnasiet och jag hoppas det förblir så =)

Anna-Carin - Piratbruttan nummer ett =) heltokig tjej som alltid får en på bättre humör om man är nere =)

Sanna - Trist att vi inte ses så ofta, men du känns ändå närvarande och jag hoppas vi ses snart =)

Märit  - Min personliga ögonbryns-noppare =) har alltid ett gott råd på lager och likaså ett gott skratt =)

Elin - vi ses inte så ofta, men när vi gör det kan vi prata och skratta i timmar =) dags för en ny "date" snart tycker jag =)


Puss och Kram Skumbanan


Kommentarer

  • Emelie säger:

    Tackar för de fina komplimangerna!

    Du är inte så tokig du heller =P.

    Kan garantera att vår roliga relation kommer att hålla livet ut =).

    Kramar

    2009-01-20 | 11:27:31
    Bloggadress: http://emselian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: