Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

duscha ute?

Kategori: Allmänt

det skulle man kunna göra idag, för som det öser ner just nu... oj oj oj...
När jag va liten (eller mindre heter de kanske =P ) så tog jag me mig schampoot ut å duscha ute ;) nice =) Men nu kanske man är för gammal för sånt ;) skulle vilja ha en utedusch om somrarna, fan va mysigt =)

Gullet ringde för ett tag sen och han skulle åka till några gemensamma vänner å surra lite, men jag måste pallra mig in i duschen innan jag vågar beblanda mig med folk =P va nästan jobbigt att jobba idag =P när man inte känner sig helt fräsch...

Spöade mamma och pappa i 10 000 (ett tärningsspel) =) å så har jag hjälp mamma att hänga upp en tavla ;) nu sitter jag och ska fixa hem photoshop till datan... Vi ska skicka en "rolig" bild till min kusin och hennes man, de hade 12 uppdrag som lottades ut på deras brölopp ifjol, och vi skulle skicka en rolig bild till dom i Juli... Så de kanske e dags att göra det ;)

Å så har jag nu pratat me min boss på Partylite så nu ska allt va grett, ska skicka in papperna imorrn =)

Nej nu ska jag fixa lite me bilderna här så ska jag duscha sen, så får vi se vad de blir sen... Kan tänkas sängen =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: