Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

regn och ännu mer regn...

Kategori: Allmänt

Ja det slutar aldrig vräka ner... =(

Idag har varit en seg dag på jobbet, som de flesta måndagar är =P men imorrn blir det fullt upp hela dan, så de e bara å ladda =)

Ska slita mig in i duschen nu har jag tänkt... Sen ska jag surra med min boss på partylite och försöka få ordning på allt innan mammas party på onsda ;) ska nog gå smidigt, måste bara få koll på alla papper som ska skickas in =/

Ska ringa prinsen och surra me han åxå =) se om vi ska hitta på nåt eller va som händer... Jag känner mig inte så pigg på å göra många knop idag, inte i det här vädret...

Nu kom mamma och pappa och skrämde mig, jag spela så hög musik så jag hörde inte att dom kom hem, dom har varit i stan... Hörde bara vovven börja tokskälla =P

Undrar va man får till middag idag =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: