Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Sommar, sommar och sol...

Kategori: Allmänt

Jajjemen =) idag skiner solen utta bare fan =) men de blåser lite mkt tycker jag det ser ut som... Har inte stuckit ut snoken ännu... Klev upp å åt frukost å sen hamna jag här för jag skulle fixa dona lite grejer som jag inte gjort och som skulle gjorts för ett bra tag sen, men nu så =)

Så strax ska man ner å vaska av sig lite å fixa sig i ordning för jobbet, jobbar 12-20 idag... Blir nog en lååång dag har jag på känn... Hade vela åkt till stan å umgås me people ikväll, men de går ju inte eftersom jag jobbar till så sent...

I morse när jag vaknat låg jag och klurade lite i sängen, och kom som vanligt på en massa tok ja skulle skriva här, men som alltid är det som bortblåst när jag väl ska sätta mig här... =/

Tror att jag, ikväll när jag kommer hem, ska slänga iväg den där beställningen på en ny mobiltelefon, å så ska jag browsa på Oriflame och ev lägga en beställning =)

Innan jag börjar idag ska jag svänga förbi på Fritis och lämna en "ljus-katalog" till Kaarina så hon hinner beställa innan hon åker söderöver, sen ska jag på biblan och lämna igen "Änglar och Demoner", det tog två dagar att läsa ut den, på cirkus 600 sidor =) den var skiiiiitbra =) nu kan jag se filmen med gott samvete ;)

Nej nu ska jag lägga på en rem =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: