Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Truce

Kategori: Allmänt

Ja nu tror jag att alla grannar på våran väg har blivit sams efter många lånda år... det har funnits en del saker som gjort att stämningen inte alltid varit den bästa, men nu tror jag att invånarna i "förorten" Eide har kommit till ett gemensamt beslut om "vapenvila" =P =) Är rätt nice faktiskt...

Har jobbat som ett as denna vecka, är överraskad att jag fortfarande är vaken, men jag sov nästan 12 timmar inatt.. =) välbehövligt... Skolan har haft sommarskola för de elever som känner att de vill ha lite extra stöd, och när jag inte jobbat på Ica har jag varit på skolan, vilket i vissa fall inneburit 12 timmars arbetsdag =S

Idag hade vi besök av lite folk som man inte sett på år och dar, det var nice, och så fick jag prata lite engelska =) och fick beröm för min engelska också =O

Blev lite less efter några timmar i sällskapet, så då drog jag och hälsade på Micke&Mimma och company i Raftälven och surrade lite med dom =) Snart ska jag och Mimma ses och smida lite planer för en inte så lite betydelsfull och viktig kväll, sett till våra gemensamma vänner....

Blev pizza till middag idag =) och vin till det =) har suttit i min ensamhet och läst och läppjat vin =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: