Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

power-cut

Kategori: Allmänt

Japp det blev det på jobbet idag... Skitskoj när man står i kassan och allt blir mörkt och kunderna vill handla och fara hem... Men icke, de fick vänta inne om de ville, eller komma tillbaka senare.. de som kom under tiden det var strömavbrott fick så vackert stå och vänta utanför... det tog cirkus en halvtimme innan strömmen va tillbaka, en låååång halvtimme eftersom vi inte kunde göra ett piss... Och när strömmen väl kom tillbaka funkade inte kortläsaren eller vågen på kassan, så så fort någon hade grönsaker eller annat som måste vägas fick man kila bak på lagret och göra allt manuellt och sen slå in i kassan.... *PUST* inge skoj...

Å när jag kom hem slocknade jag på soffan... Men jag har fått umgås me min mamma och pappa lite idag =)

Dagen började inte bra heller, vaknade av att pappa ropade på mig kvart över tio, och jag började elva... Morsning korsning vad bråttom Emma fick då =P Imorrn MÅSTE jag se till att vakna i tid, ska till kyrkan på skolavslutningen och sen på Niornas bjudning för lärarna, och sen ska jag jobba igen ;) men efter det drar jag in till stan och ska umgås med min favorit Emelie =) Å på lörda blir det FOLKRACE =) det är två-dagars på Lungre, men för mig blir det bara en dag, ska jobba på sönda...

nu väntar antingen sängen och en ny bok, eller soffan och en film...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: