Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Wiped Out

Kategori: Allmänt

Ja det är jag idag...
Har börjat jobba på Ica, över sommaren, som vikarie =) Gjorde ett snabbpass i fredas för att komma igång i det hela igen =P Sen så börjades det på allvar igår ;) Fast ett okej pass, jag började 14 och stängde 19 =) Sen bar det av upp på Edevallen där "mitt" lag mötte KOFF, det blev en förlust med 4-5, men bra spel och de hade övertaget länge =) men men, så kan det gå...

Började 7 imorse, med varubil och allt vad tisdagar har att erbjuda på Ica =) Tog en "paus" vid halv ett för att spela den årliga fotbollsmatchen mellan 9orna och lärarna =) Vi lärare vann med 6-0 JIPPIE =) Sen tillbaka på Ica för att jobba två timmar till, sen hem och laga god kycklingsallad till mig och mamma, sen när det var klart så dog min kropp... =P Så nu väntar filmtajm med mamma =) Å massa JORDGUBBAR =)=)=)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: