Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

oj hoppsan

Kategori: Allmänt

Fan va seg jag va idag...

Igår vid kvart i sex åkte jag och mamma till stan, hon skulle på vinprovning =) så jag hade BMW:n till förfogande för kvällen =) Jippie =) Lämnade av mamma i Lugnvik och åkte sen till Valla och lämnade packningen... Sen plockade jag upp Elin, vi åkte runt på sight-seeing i stan =P spanade in lite olika place... Ut i Odenskog och fota en skylt (kommer bild på den sen), köpte milkshake på McDonalds, sen brummade vi vidare till en polare till Elin där vi fick gott te och en trevlig pratstund =) Sen skjutsade jag hem Elin, för hon skulle hämta gubben sin på jobbet, jag åkte till Aditro och inväntade att Emelie skulle sluta, sen for vi i varsin bil till OKQ8 för att handla snus... Men så ringde mamma precis och va klar, så de va bara att pysa till Lugnvik och parkera bilen och överlämna nyckeln.. Don't worry, hon sov i Lugnvik, hon körde inte bil =P Sen åkte jag och Emelie till Jenny och surrade en stund =) Sen skjutsade Emelie hem mig, fastnade framför TV:n såklart, CSI =) kom i säng vid halv ett, låg å läste en stund så klockan va nog närmare halv två innan John Blund lyckades med sitt uppdrag...

Vaknade rätt tidigt av att Ida skickade ett sms, hon ville att jag skulle boka tvättid för kvällen... Orkade inte kliva upp... Somnade om, vaknade strax före 9 av ett nytt sms, denna gång från Chatarina som hade glada nyheter angående hennes studier till hösten =) Orkade fortfarande inte kliva upp... Men vid tio var jag uppe och åt frukost i soffan... Efter många peppningar tog jag mig upp och började röja på skrivbordet =P som har blivit överöst me prylar under den senaste tiden så datan har inte fått plats... Men nu är det så fint här och datan står på sin plats =)

Sen har jag sorterat massa rat i bokhyllan, så nu börjar de se ut som de ska i den här delen av sovrummet, nu är det bara rensningen av garderoberna kvar =)

Tog faktiskt mig i kragen och bläddrade igenom boken vi ska diskutera i helgen =) *duktiga jag*

Nu ska jag skriva klart Loggboken, som skulle varit inne typ förra veckan =S sen är jag klar inför helgen... Ids och orkar inte göra mer än nödvändigt... Men denna helgen ska jag försöka stå ut hela lördan, sist "skolkade" jag på eftermiddan, orkade inte vara kvar.. Mådde inte helt 100 heller...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: