Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

skojter =)

Kategori: Allmänt

Japp idag kan man säga att det blev en "riktig" premiärtur med pappas skoter... Jag provkörde den ju bara typ 3km sist jag va ut, men när katten är borta... kör Emma pappas skoter =P Jag och Emil bestämde oss för att ta en skotertur på eftermiddan, och klockan va närmare 16 när vi möttes upp nere på sjön.. Så for vi upp i Sjöbacken och kikade på lite skoterspår från ivriga skoterkörare i kullarna och hoppen där och fnissa lite åt alla fastkörningar som verkar ha skett där.. Sen åkte vi vidare mot Västervik och där bestämde vi oss för att åka upp på svén å hälsa på Kaarina, men hon var inte hemma när vi kom dit, så då åkte vi hem till mig och satt här utanför på skotrarna och surrade i säkert en timme.. Sen åkte vi ner på byn igen och hälsade på Maja och Tony och barnen.. Micke och Mimma dök också upp, men dom skulle till och äta så då for vi och parkerade skotrarna hos Emil och sen gick vi på pizzerian och åt gooooda pizzor =) När vi kom tillbaka till Emil ville inte min skoter starta, vi provade allt som gick men icke.. Till slut kom Tomas ut och kikade under huven och pillade lite på tändstiften och vips så startade den igen =) så jag tog mig hem iaf, ska nog inte ge mig ut på egen hand och stanna och starta skotern iaf... Ska kanske ut me Ida en sväng imorrn, beror på vädret =) Måste ju passa på nu när inte pappa är hemma och beslagtar skotern =P

Förut idag ringde jag och bokade biljetter till RAW Comedy Cruise =) den 15 maj åker jag, Emelie, Jenny och Ida ut på havet och skrattar i 23 timmar =P =) ska bli så skoj.. Idas 18års present om hon kan följa med, finns några faktorer som kan ställa till det, men jag hoppas det går =) om inte annat finns det alltid någon som kan fylla den platsen =)

Nu ska jag ut och rasta hunden och sen ska jag försöka plugga lite innan det blev tv-tittning, har ju fastnat för Mästarnas Mästare tack vare mamma och pappa =P så nu måste jag ju kolla hur det går den här veckan =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: