Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

stalldoft

Kategori: Allmänt

mmm... nu luktar det stall om mig ska ni veta =) fastän jag bara var in i stallet 5 minuter om inte mindre, men jag bar in hö till hästen så det är väl det som luktar mest.. Å så pussades vi godnatt jag och Karamellen =) hon får en äppelbit för varje puss ;) hon e så dussi så... De e så mysigt att va i stallet, men tyvärr har jag inte fullgjort min stalltjänst idag, var så trött när jag kom hem från skoterturen att jag bara släppte in henne utan att mocka *fy fy* men om de händer nån gång ibland så va inte det hela världen.. Får ta mig en riktig stalldag imorgon =) mamma och pappa kommer nog hem redan på torsda så då kan de ju va bra om de e fint i stallet och hästen är borstad och fin =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: