Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

i valet och kvalet

Kategori: Allmänt

det börjar bli lite jobbit nu... Tre program på tvn som jag vill se ikväll... Å kan inte spela in nåt av dom... får nog flippa mellan... Det är antingen "se upp för dårarna", CSI Miami eller "da Vinci koden"... Det inte hur jag ska göra... Iofs går CSI Miami rätt ofta, och det här är säkert en gammal repris... Da Vinci Koden har jag sett, men endast en gång... Men Se upp för dårarna har jag inte sett alls... Det blir med största sannolikhet den... Blev tipsad om den igår, både Jenny och Emelie tyckte jag skulle se den =) Å Ida berätta att hon precis hade sett den innan hon fpr till Sthlm tidigare i år, och höll på å dö av skratt när hon satt på tunnelbanan... =P Verkar som det är den man ska se ikväll =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: