Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Nu så... å oj så tjorvigt de här va då...

Kategori: Allmänt

Nu e man nykissad å har laddat upp me lite godis och nytt vatten i vattenflaskan =) Köpte en rejäl påse godis i lördas, har typ ätit max 7 st per dag sen dess... åt inga alls i lördas tror jag... Men bra, då räcker dom längre ;)

Sitter å ska försöka anmäla mig på lite tentor framöver, men de verkar ju heltjorvit... De e två tentor sen tidigare kurser som jag måste göra om, och enligt schemat verkar omtentorna vara samma dan... Det i sig är inte så konstigt då det är ett uppsamligstillfälle för just omtentor.. Men på ena tentan står tiden för tentan 8.00-13.00... helt ok.. Men på den andra står det 00.00-23.59, detta får mig att undra om det möjligen är en hemtenta... Är det så vore det ju superduper, för då kan jag göra båda tentorna på samma dag =P blir ju lite tight, men nog fan ska de gå, med pepp från polarna och en jävla massa kaffe =) å rosenrot ;)

ska maila läraren som har tenta nr 2 å se om det är så..

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: