Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

då va man åter...

Kategori: Allmänt

i Valsjöbyn, efter många om och men...

Lovade Johanna igår att jag skulle ta me mig lite grejs som dom ska kika på till Forum, men när jag va i Lillholmsjö kom jag på att jag glömt dom... =S Tur som de e jobbar pappa i Lillholmsjö och när jag ringde honom hade dom inte åkt än *pheew*, så jag väntade 20 minuter på grejerna och sen fick jag åka vidare...

Va väl egentligen inte hela världen om jag låtit dom ligga kvar hemma, men nu när pappa ändå kunde ta me dom, och jag va ute i så god tid så gjorde de ju inget... Jag kom till Valsjöbyn inom min tidsram iaf, klockan va bara nån minut över åtta...


Hade precis knäppt igång datan så ringer Lotta och säger att hon fortfarande e sjuk... Men hon har fixat vikarie, fast jag måste ju hjälpa att hålla ett öga på de små liven ;)


Nu sitter jag och sippar kaffe och inväntar vårt stående Tisdagsbesök =)


Efter jag slutat idag åker jag till Johanna och Joffe, dom ska bjuda på middag idag =)



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: