Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ja jag säger då de....

Kategori: Allmänt

för det första: är jag vääääldigt kissnödig!!! och strax på väg på toa ;)


för det andra: faaan va najs de e att spotify funkar som de ska nu =) har hittat en massa lajbans låtar =) har hittat lite skojsigt som jag måste spela upp för pappa på sönda (Fars-dag) =) men han kommer ju få skivan med tillbehör i jul, men man behöver ju inte nämna de ;) jag har tjatat länge om en LP eller EP som dom hade när jag va liten, det fanns en låt som hette "Lasse i backen" å den tyckte jag så mkt om =) å den finns på spotify =) hittade en låt som handlade om en Emelie också ;)

för det tredje: efter att ha tömt mer än halva glaset med snuskblandningen jag gjorde känner jag mig avslappnad och inte panikslagen inför tentan... Och väldans trötter, ska nog fli mig i säng =) och hoppas att avslappheten (vicket ord!!!) håller i sig =) fast jag har aldrig varit nervös inför en tenta, och jag tänker då inte börja nu!!!



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: