Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

någon ge mig en tidsmaskin!!

Kategori: Allmänt



fan! fick världens panikångestchock av nåt slag igår.. Satt på mammas kontor på skolan medan hon skrev ut en massa papper.. Så kom jag på att jag glömt att skicka in min ansökan till examensarbetet, som skulle varit inne i fredas!!!! När vi kom hem skyndade jag in på datan men portalen för ändamålet va stängd!! Ringde i morse men de som ansvarar för detta va lediga idag, så jag ska maila nu och prova å få tag på nån av dom imorrn... Borde gå att lösa...



Just nu sitter jag och gruvar mig för alla engelskauppgifter jag åsidosatt den senaste tiden... Har verkligen varit helt omotiverad! Men nu måste jag ta mig i skinnet! Ska försöka få in dom två uppgifter som jag skulle fått in för flera veckor sen =) Sen ska jag göra upp en plan för resterande studier...



Fick ett sms nyss som gav mig mer motivation, men jag sitter mer och gläder mig över sms:et =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: